Найдивніші скарги від туристів

Круїзне агентство представило топ-10 найдивніших скарг, отриманих від туристів за останній рік.
Персонал одного круїзного лайнера виявився настільки веселим і не втрачаються в будь-яких ситуаціях, що це стало проблемою для однієї пари з Йоркшира. Вони поскаржилися, що прекрасний персонал лайнера змусив витратити на чайові більше грошей, ніж було заплановано, і пара вимагала у компанії відшкодувати витрати.
Одна леді в круїзі по Середземномор'ю поскаржилася на те, що шум моря дуже сильний і припустила, що звукоізоляція в каютах повинна бути на більш високому рівні.
Інший джентельмен, який пропустив написане дрібними буквами, поскаржився, що під час круїзу не міг кожен день купатися в басейні і отримати чудову засмагу. Він випустив з уваги, що круїз проходив в зимовий час і навколо Аляски. Турист цілком серйозно вважав, що все круїзи проходять тільки в жарких країнах і вимагав повернути гроші, витрачені на покупку теплого одягу, після того, як він взяв з собою тільки літні речі, чекаючи теплої погоди в круїзі.
Деякі скарги стосувалися б погану погоду або поганого сервісу.
Молода жінка в гавайському круїзі, поскаржилася, що на лайнері не було Гарі Барлоу, хоча рік тому він подорожував на цьому кораблі.
Інший пасажир вимагав повного відшкодування витрат від компанії Celebrity Cruises через неправдивої реклами, коли не виявлено на лайнері жодної знаменитості.
З огляду на високий рівень неприкритого обурення серед цих незадоволених пасажирів, можна тільки уявити собі, як це було на борту Carnival Triumph.

Похожие страницы