Вартість європейських памяток

Оцінку, скільки коштує «торгова марка» відомих туристичних визначних пам'яток, провела торгова палата італійської провінції Монца і Бріанца.
При оцінці вартості «торгової марки» враховувалися 10 параметрів, пов'язаних з економічною, соціокультурною і підприємницькою життєздатністю об'єктів, які об'єднуються в єдині рейтинги туристичної цінності та економічної привабливості. При складанні рейтингу туристичної цінності враховуються особливості місцевої економіки, рівень популярності пам'ятки і число її відвідувачів, а при складанні рейтингу економічної привабливості - число працівників туристичного сектора, які обслуговують об'єкт, його доступність, а також приплив іноземних туристів.
На думку аналітиків, самої «дорогою» пам'яткою Європи стала Ейфелева вежа, яка коштує понад 434 млрд євро, майже в п'ять разів перевищуючи вартість римського Колізею, оціненого в 91 млрд євро. Найдорожчою торговою маркою також виявився «Мілан», до складу якого, правда, комплект пам'яток - модні подіуми, кафедральний собор, театр Ла-Скала, дизайн і панеттоне, його вартість склала приблизно в 270 млрд євро.
Інші європейські пам'ятки «стоять» більш скромно: так Лондонський Тауер оцінили в 70 млрд, Стоунхендж - в 10,5 млрд євро, а собор Sagrada Familia в Барселонt оцінений в 90,366 млрд євро.

Похожие страницы