Майбутнє світової туріндустрії


Головними тенденціями розвитку світової туріндустрії в найближчі роки стануть персоналізація туристичного обслуговування і можливість придбання повного пакета туристичних послуг, розробленого для кожного конкретного клієнта. Такий висновок експертів Oxford Economics, - відомого консультанта з економічного прогнозування - представили доповідь про тенденції розвитку галузі до 2020 року.
Як відзначають аналітики, в майбутньому знизиться потреба в традиційному класі обслуговування авіаліній, на зміну якому прийде віртуальне обслуговування; так звані особисті агенти, які спілкуються з клієнтами безпосередньо, перетворяться в «менеджерів по організації способу життя», реалізуючи все бажання мандрівників; діловий туризм відновиться, а ось бізнес клас може «зачахнути». Крім того, ключем для процвітання і прибутковості туристичної галузі, на думку експертів, є удосконалення сфери «все включено». Незважаючи на те, що 2010 рік ознаменував собою повернення до глобальному економічному зростанню, європейський напрям як і раніше розвивається мляво, відзначається в доповіді. На думку фахівців, до 2020 року більше третини (32%) туристичних витрат припадатиме на азіатський напрямок.
Правда, на думку наших туроператорів, російський ринок піде по дещо іншим шляхом. Так, що стосується популярності азіатського напрямку, то його лідерство не настільки очевидно. «Дійсно Азія користується зараз великою популярністю - попит на Таїланд, наприклад, буквально перевершує всі очікування. Більш того, він показував стійку динаміку зростання навіть під час кризи і складної політичної ситуації в Бангкоку. Але не менш, позитивну динаміку показують і такі країни як Греція, Єгипет, Мальдіви, Домінікана », - розповідає директор з продажу та маркетингу компанії« Мегаполюс турс »Вікторія Кизимова. Як пояснює експерт, багато в цьому питанні залежить від співвідношення курсу долара до євро: якщо він встановиться на користь євро, то виросте і попит, наприклад, на Грецію. При цьому значний вплив на зростання турпотоку з Росії надасть і ослаблення візового режиму з деякими країнами. «Наприклад, скасування віз з Ізраїлем спричинила за собою майже дворазове збільшення взаємного турпотоку, а можливість скасування шенгенської візи відкриває цілком значні перспективи для розвитку європейського напрямку», - зазначає виконавчий директор компанії «Астравел» Геннадій Котов.
Чи не відзначається російськими операторами і незмінна тенденція до зростання попиту на пакети «все включено». «Тут багато що залежить від таких факторів як матеріальна забезпеченість клієнтів і розташування готелів. Наприклад, клієнти класу «преміум» вважають за краще не є в готелі, а ходити в ресторани в місті. Однак, якщо мова йде про країну з досить низьким рівнем життя, то туристи найчастіше не покидають територію готелю », - міркує Геннадій Котов.
Більш того, всупереч прогнозам дослідників OxfordEconomics, процвітання сегмента бізнес туризму в Росії кореспондується зі значним зростанням попиту на бізнес клас. «Бізнес клас як і раніше цікавий туристам, які подорожують на далекі напрямки», - зазначає Вікторія Кизимова. При цьому не менш затребуваний туристами і клас «економ». «Зараз виходять навіть нові літаки, які передбачають« стоячі »місця, - розповідає Геннадій Котов, - а значить, у туристів з'явиться більше можливостей недорого перельоту».

Похожие страницы