Нова косметика спеціально для Radisson Blu


Бренд Radisson Blu уклав партнерську угоду з виробником косметики This Works. Спеціально для Radisson Blu розроблена нова лінія гігієнічних і косметичних приладдя In Transit, яка буде ексклюзивно представлена в готелях і на курортах бренду у всьому світі.
Творець продуктів This Works - Кеті Філіпс, креативний директор Conde Nast Азія і провідний експерт в області краси та здоров'я. Нова лінія This Works створена спеціально для гостей Radisson Blu - досвідчених мандрівників, які люблять і цінують комфорт, досліджують нові напрямки, шукають унікальні враження. Серія In Transit включає в себе тонізуючий гель для душу, шампунь і кондиціонер, який відновлює баланс, а також шапочку для душу і гігієнічний набір. У деяких готелях Radisson Blu будуть пропонуватися додаткові засоби догляду: сіль для ванни і крем для рук з лікувальними властивостями. Відмінною рисою нової лінії стане підбадьорливий аромат з тонізуючими нотами мандарина і розмарину.
Продукти для догляду за шкірою, а також кошти для ванни і душу This Works складаються з натуральних компонентів, що забезпечує ефективний результат. Не випадково косметичні лінії This Works удостоєні ряду престижних нагород. Кеті Філіпс описує In Transit як "найцінніший набір багатофункціональних засобів - універсальний, ефективний, надійний, розкішний і при цьому натуральний". Кожен продукт в лінійці розроблений з метою нейтралізувати вплив таких чинників сучасного життя мандрівника, як ранній підйом, стрес і нерегулярний сон.
"Radisson Blu прагне забезпечити для своїх гостей висококласний сервіс світового рівня, і набір аксесуарів, що надаються гостям, є важливою його складовою. Продукція This Works ідеально підходить для наших цілей. Незабаром сміливі творчі рішення Кеті Філіпс зможуть оцінити гості більш ніж 270 готелів бренду Radisson Blu в усьому світі. This Works ставить перед собою мету розробляти фундаментальні рішення, що відповідають вимогам сучасного ринку косметики, в основі яких лежить раціональне використання природних багатств. Наші гості зможуть насолодитися високою якістю цих косметичних продуктів, зупинившись в готелях Radisson Blu в будь-якому куточку земної кулі " , - говорить Роза Куцлі, віце-президент з брендінгу Radisson Blu.
Продукція даної серії з'явиться в готелях бренду Radisson Blu вже в першому кварталі цього року.

Похожие страницы