Вибір між квитком "все включено" і "спрощеним" квитком


Найбільший авіаперевізник країни не хоче поступатися своїм клієнтам численним лоукостерам, що останнім часом трапляється все частіше в зв'язку з економічною нестабільністю. У зв'язку з цим керівництво вирішило перевести свою увагу з якості обслуговування на цінову політику.
7 січня Олександр де Жунак, генеральний директор Air France, офіційно оголосить про нову лінійку тарифів, яку охрестили Economy. З січня наступного року у клієнтів компанії буде вибір між звичним квитком, в який "все включено", і "спрощеним" квитком, вартість якого буде нижче на кілька десятків євро.
Однак у цього менш витратного варіанта буде одне застереження: у пасажирів, які купують квитки лоу-кост, що не буде доступу до деяких служб, таким як провезення багажу в салоні літака в спеціально відсіку або накопичення миль на картку лояльності Flying Blue.
Ця подвійна тарифна сітка - справжня революція. На цей раз Air France розробила цілу наступальну стратегію перед обличчям конкурентів з числа лоукостерів.
Зокрема компанія завела розгляду з Ryanair щодо субсидій на обгрунтування компанії в невеликих регіональних аеропортах, отриманих незаконним шляхом, і звинуватила easyJet у відмові в соціальних виплатах працівникам на території Франції, зокрема трудящих в Орлі. На цей раз авіакомпанія компанія атакувала лоукостерів на їх власній території, території низьких цін.
Air France вже робила кроки в даному напрямку, відкривши свої провінційні бази, в Марселі в 2011 році, в Ніцці і Тулузі цієї весни. Але якщо до цього компанії вдавалося знижувати ціни за рахунок продуктивності праці свого персоналу і більш інтенсивного використання повітряного флоту, компанія ніколи не хотіла ризикувати репутацією.
"Ми зберігаємо якість обслуговування від Air France: газети, індивідуальне місце, безкоштовні частування, милі. І можна з упевненістю сказати, що б не трапилося, компанія завжди піклується про клієнтів", - заявив у 2011 році при відкритті бази в Марселі тодішній генеральний директор компанії П'єр-Анрі Гуржон.
З новою пропозицією Economy Air France переступила і через цей принцип.
Одна із найбільших європейських авіакомпанія німецька Lufthansa також кілька днів тому оголосила "війну лоукостерам". Філія компанії Germanwings з 1 липня наступного року запустить пропозицію "а ля карт", з яким пасажири зможуть вибирати між купівлею квитка Best (бізнес-клас), Smart (економ-клас) і Basic. При покупці останнього пасажиру доведеться відмовитися від безкоштовних пригощань і провезення багажу в кабіні літака в спеціальних відсіках.

Похожие страницы