Бажання жінок, що зупиняються в готелях

Готельна корпорація "Hyatt Hotels & Resorts" недавно провела дослідження, метою якого було виявлено переваг жінок, які зупиняються в готелях. В ході дослідження з'ясувалося, що багато мандрівниці хочуть, щоб в готельних номерах їм забезпечувався легкий доступ до зарядних пристроїв. Також жінки хотіли б бачити в номерах прасування для випрямлення волосся, килимки для йоги і шампуні, які б забезпечували волоссю захист.

Представники "Hyatt" відзначають, що наявність всіх вищеназваних речей в готельних номерах дозволяє бізнес-мандрівницям брати з собою в дорогу сумки, які немає необхідності здавати в багаж. За рахунок цього пасажири економлять дорогоцінний час, який витрачається на очікування в аеропорту.
Дані досліджень показали, що жінки під час їх перебування в готелі хочуть, щоб їм можна було легко зв'язатися з менеджментом готелю. Також для жінок-гостей готелів важливо мати налагоджену зворотний зв'язок з готельними співробітниками. Дізнавшись побажання мандрівниць, корпорація "Hyatt" почала тестування пропонованих змін до восьми своїх готелях. У деяких готелях переорієнтація на жіночу аудиторію звелася до зміни шампунів і кондиціонерів. Однак в ряді готелів "Hyatt" пройшли більш помітні зміни. Дані досліджень показують, що багатьом жінкам потрібна гарантія того, що їх номер був прибраний. В результаті, в деяких готелях Hyatt з'явилися аркуші паперу на яких адміністратори готелів особисто пишуть свої імена, підтверджуючи, що номер прибраний. Готелі Хаятт пропонують своїм гостям висловити свої побажання з допомогою ручки і паперу. Поки в таких листах персоналу найчастіше гості пишуть лише "Спасибі".
Дослідження також показало, що жінки-гості, на відміну від чоловіків, які не дуже люблять звертатися за допомогою. Це означає, що якщо жінка забуде взяти в дорогу якусь дрібницю, на кшталт шнура живлення від ноутбука, для неї це може стати серйозною проблемою. Для того, щоб допомогти жінкам уникнути зайвого клопоту, корпорація "Хаятт" оголосила про запуск програми під назвою "У Hyatt це є". В рамках такої програми гості готелю можуть "взяти в борг" у готелі такі предмети, як зарядні пристрої, щипці для завивки, праски, пароварки, серветки для зняття макіяжу, килимки для йоги. При цьому, постояльці готелю зможуть як придбати предмети, так і взяти їх у тимчасове користування. Багатьом жінкам в дорозі важче стежити за станом здоров'я і вагою. Для того, щоб допомогти мандрівницям в цьому питанні, компанія "Hyatt" недавно оновила меню в деяких своїх готелях.

Похожие страницы