Дика природа Шрі Ланки


Бюро з просування туризму Шрі Ланки брало участь в конкурсі плакатів, організованому Всесвітньою туристичною організацією. Конкурс проходить кожні 2 роки з нагоди засідання Генеральної Асамблеї ЮНВТО і дає можливість країнам представити свої ідеї з просування туризму, втілені в плакатах. У цьому конкурсі можуть брати участь всі країни - учасники ЮНВТО через влади, що відповідають за просування туризму, і можна уявити тільки 1 плакат. Шрі Ланка є повноправним членів ЮНВТО з моменту її створення. Переможці конкурсу були оголошені на 19-му засіданні Генеральної Асамблеї ЮНВТО в Кореї в жовтні 2011 року.
Плакат «Wild» або «Дика природа» Бюро з розвитку туризму Шрі Ланки отримав приз за кращий туристичний плакат в Південно-азіатському регіоні, на ньому яскраво представлені леопарди Шрі Ланки. Шрі Ланка виділяє 8 сегментів для реклами країни, згідно 8 явищам, які турист може побачити і випробувати на Шрі Ланці за 8 днів подорожі - це Дика природа, Культурна Спадщина, Первозданна чистота, Вражаючі пейзажі, Блаженство, Захоплююча сила, Сутність життя, Свято. Кожен сегмент має свій логотип і виділяється окремим кольором. Ключовим сегментом є Дика природа »- одна з найважливіших пам'яток країни. конгрес - центрі, де проходило засідання ЮНВТО було вивішено по 5 найбільш популярних плакатів з кожного регіону. Плакати - переможці буду розміщені на сайті і в холі будівлі ЮНВТО в адріде до моменту оголошення наступного конкурсу в 2013 році.

Похожие страницы