Сервіс китайських авіакомпаній незадовільний


У міру того, як росте кількість китайців, які користуються авіатранспортом, росте і невдоволення сервісом, яку представляють авіакомпаніями.
З 2003 року авіакомпанії Китаю збільшили кількість рейсів на 70%. У минулому році авіатори перевезли 270 млн чоловік. Збільшення кількості рейсів призвело до великих затримок рейсів. Це не подобається пасажирам, і вони починають бунтувати.
Реакція на 16-годинну затримку рейсу в аеропорту Шанхаю вилилася в бунт. 20 розлючених пасажирів вийшли на злітну смугу - всього в 200 метрах від приземлився літака з ОАЕ.
В іншому випадку два пасажира відкрили аварійний вихід в літаку, після того, як їм відмовили в компенсації за затримку рейсу.
У жовтні натовп пасажирів тримала в заручниках екіпаж Австралійських авіаліній, після того, як їх рейс через погану погоду був перенаправлений з Пекіна до Шанхаю. Пасажири оточили екіпаж Джетстар в зоні прибуття і не дозволяли їм піти, побоюючись, що вони не долетять до Шанхая.
Як пише The Telegraf, найчастіше пасажири скаржаться на те, що їх залишають в невіданні про розвиток ситуації.
Однією з головних проблем, з якою затримуються рейси, є те, що комерційні рейси можуть використовувати тільки 20% від повітряного простору, велика частина якого контролюється китайськими ВПС.
Пілот одного з головних китайських перевізників скаржиться, що це все одно як користуватися тільки двома смугами на восьмисмуговий магістралі.

Похожие страницы