Курорти Краснодарського краю - Туапсе

Курорти Краснодарського краю - Туапсе

Людина писав не звертаючи уваги на помилки і удобочитаемость свого відкликання, оскільки його головна мета полягала в тому, щоб висловити свою думку і описати враження, отримані в результаті проживання в цьому готелі. Тому, тут суцільний текст, дуже багато помилок в словах, часто немає пробілів між пропозиціями.

- У відгуку практично немає професійного сленгу, яким люблять користуватися сміттярі
Присутній момент, де описується особистий схожий досвід. При цьому назва іншого готелю, з яким йде порівняння прописано російськими літерами. Приклад: «Ось є Хедеф троянд Гаден там 4 зірки (ми там були торік) так от там набагато краще ніж в цій п'ятірці-вічний шум гам і свинарник.»

Другий відгук

- Відразу ж братається в очі його структура і те, як він написаний! Відгук легкий для читання, так як розміщений у формі стовпчика.

- Відгук має чіткий план викладу, якого дотримується автор. Спершу констатується факт: «Мені сподобався». Потім, щоб у читачів не залишилося сумніву потрібно закріпити свої слова: «Не вперше в Туреччині тому є з чим порівняти!». З точки зору психології, коли нас запевняють в тому, що подібне було відчуте на власній шкурі, то ми охочіше віримо таким розповідачам. Це є найкращим козирем у будь-якій рекламі!

- Весь відгук якийсь сухий. У ньому немає дрібних деталей, які стають причиною тієї чи іншої емоції, тому, весь відгук написано беземоційно. У ньому повно загальних, поверхневих слів і фраз.

- Відгук немов би заточений на те, що описати всю інфраструктуру готелю: «Харчування різноманітне; Територія готелю вся зелена; Персонал доброзичливий; Пляж поряд, пісок і галька; Поряд з готелем розташована дискотек; Анімація є ». І все це написано так, немов би людина, створюючи свій відгук, при цьому мигцем переглядав рекламну сторінку готелю.

- Відгук не має душі, так як складається враження, що його писав якийсь робот, у якого є чітке завдання - описати всі «фішки» готелю і тим самим запевнити всіх, що він хороший.

Висновок: Після усього вищевикладеного, думаю, що у читачів не залишилося сумнівів у тому, чий відгук є реальна історія з життя, а чий є плодом творіння сміттяра.

Але в другому відкликання все ж є крапля правди, адже «Якщо ви їдете спочатку з позитивним настроєм, то не шукайте недоліків і вам сподобається!». Це щира правда!

Ми бажаємо Вам, щоб кожен день відпочинку дарував тільки позитивні і феєричні емоції, з якими Ви захочете поділитися з оточуючими! І нехай готель, обраний Вами, виявиться саме таким, яким Ви його собі уявляли!

Всім приємного відпочинку!

Читайте також:

Туристична страховка (особливості страхування виїжджаючих за кордон)

Туристична страховка для вагітних (на що звернути увагу при страхуванні і чому вагітним жінкам відмовляють в оформленні страховки)

Похожие страницы