Це питання вже кілька місяців обговорюється в Міністерстві

З 2012 р болгар стимулюватимуть купувати тільки нові автомобілі через велику податку на старі НЕ екологічні машини. Про це стало відомо з вислову віцепрем'єра Болгарії Сімеона Дянкова на зустрічі з великими бізнесменами.

Це питання вже кілька місяців обговорюється в Міністерстві фінансів, Міністерстві з екології та економіці. В даний момент йде аналіз болгарського автопарку і які повинні бути податкові ставки.

Зміни стосуватимуться річного податку на транспорт. В даний момент чим старіше автомобіль, тим нижчий податок, через що болгари купують старі машини.

Знижені податкові ставки будуть у авто, які підтримують стандарти Євро 4 і Євро 5, а також електромобілі, пояснив Дянков. Це означає, що перевага буде віддана транспортним засобам, виробленим після січня 2005 Не має значення чи була машина на момент покупки нової або вживаною.

Пропозиція про високі податкових ставках і тарифах на автомобілі зі стандартом нижче Евро3 було обгрунтовано як спосіб боротьби із зменшенням емісії шкідливих речовин.

87% автомобілів в Болгарії - більше 10 років.

Відсоток нових автомобілів в Болгарії в 5 разів нижче, ніж в Словенії і в 12 разів нижче, ніж у Чехії.

Поки Болгарія не вжила жодних заходів щодо обмеження імпорту старих авто, технічний контроль занижений. 81% ввезених автомобілів торік - б / у, і ввезена приватними особами.

Також Болгарія абсолютно не стимулює ввезення електромобілів.

Щоб підтримають ьввоз нових авто і електромобілів, Болгарія повинна докласти практику таких країн, як Франція, Португалія та Іспанія, які видають по 5000 євро субсидій за автомобіль, а в Голландії, Італії та Данії -нет податку на реєстрацію і немає дорожнього податку.

Похожие страницы