Маркування шин в Євросоюзі

Всі виробники шин, які будуть реалізовані в країнах ЄС, повинні маркувати вироби спеціальними етикетками.

Етикетка-стікер показує клас опору коченню (вираз впливу на витрату палива), зчеплення з мокрим покриттям (вираз безпеки шин) і зовнішній рівень шуму (екологічний фактор).

Автомобільні шини, вироблені після 1 листопада 2012 повинні бути забезпечені стандартною етикеткою, яка інформує про три важливі характеристики виробу. Вимога обов'язково для країн ЄС. Відноситься до шин легкових, легко-вантажних і вантажних автомобілів.

Маркування шин в Євросоюзі



Однією з основних характеристик шини, що впливають на економію палива, є опір коченню. Це проявляється при повороті, коли шина деформується і втрачає накопичене тепло. Чим більше деформація шини, тим вище опір коченню і, отже, необхідно більше палива для руху. Іншими словами, низький опір коченню означає зниження споживання палива і як наслідок низький викид CO2 в атмосферу.
Шкала паливної економічності складається з 7 класів від G - найнижча оцінка, до A - найвища. Різниця між кожною категорією означає скорочення або збільшення витрати палива в розмірі від 0.10, до 0.15 літрів палива на 100 км, за умови середньої витрати 6.6 літрів на 100 км.



Маркування шин в Евросоюзе Високую роль у забезпеченні безпеки відіграє зчеплення шини з мокрим дорожнім покриттям. Виробники шин щорічно розробляють і застосовують інноваційні технології для зниження ефекту аквапланування, і як наслідок, - безпечного руху по мокрих дорогах. Акваплануванням прийнято називати повну втрату зчеплення, викликану присутністю безперервного водяного шару, що відокремлює шини рухомого транспортного засобу від дороги.

Похожие страницы