Відпочинок у Вєтнамі - знайомство з Дананг

Якщо ваш маршрут включає в себе більш складні траси, для подолання яких вам доведеться в'їжджати на кам'янисті гірські регіони, то варто задуматися про більш міцній рамі, наприклад, з легованої сталі або титану. Однак це буде коштувати вам дуже дорого. Мінімум в 32000руб. вважається великим везінням. Не забудемо і про розмір рами. Вона повинна відповідати вам і не повинна бути велика.

Тепер поговоримо про підвіску. Чим більше хід амортизатора, тим більшу швидкість ви можете розвинути при спуску, проте, якщо додатковий сантиметр амортизації перевищує 10 см, то це значно ускладнить розгін велосипеда і вам буде складно їхати навіть по рівній поверхні. Оптимальний вибір ходу задньої підвіски від 130 мм до 150 мм.

Що стосується вибору коліс, то для туризму варто вибирати шини з товстою міцною гумою і потужним протектором. Такі колеса знизять швидкість проходження маршруту по асфальту, зате по кам'янистих і грунтових дорогах ви будете ковзати, як по маслу. Універсальний стандарт діаметра шин - 32 мм на передніх і задніх колесах. Іноді на задні колеса ставлять шини до 47 мм, але тільки при гірському туризмі. Так само варто вибрати двостінні дюралеві обода і спиці діаметром не менше 2 мм. Вони досить міцні і легкі.

Що стосується навісного обладнання, то велосипед з найбільшою кількістю передач нам, по суті, не до чого. Про це варто подумати тільки тим, хто займається професійно спортивним туризмом. Нам достатньо від 15 до 24 передач. Головний критерій, якого ми повинні дотримуватися - це широкий діапазон передавальних відносин, який визначається кількістю зірочок і числом зубів на них. Відповідний варіант 3 зірочки спереду і мінімум 5 ззаду. Причому, на найбільшій передньої зірочці повинно бути не менше 50 зубів, на другий близько 40, на третій не більше 24-28. Найбільша задня зірочка повинна мати не менше 28 зубів, а найменша - не більше 14.

Похожие страницы