Летимо в Таїланд допомогою лоукостерів
Летимо в Таїланд допомогою лоукостерів
У світовому готельному бізнесі є статистика про те, що частенько готелі продають на 15% більше кімнат чим мають в наявності (саме стільки відмов бронювання відбувається за статистикою). І в туристичний пік відбуваються неприємні ситуації по цій темі.
Буває таке, що туроператор йде на зустріч туристу і переселяє його в інший готель по якійсь причині (наприклад продовжив відпустку, а за тобою вже забронювали). Безліч випадків коли людину приводять в шикарний номер і дають папери на підпис, людина підписує, через деякий час номер виявляється зайнятий, а туриста заселяють абикуди гірше.
4. Реклама
Обдурювання в туристичному бізнесі зустрічається часто-густо. Туристична реклама на сьогодні має безліч своїх тонкощів і особливостей. На жаль, але іноді туристам занадто пізно вдається розкусити всілякі виверти нечесних туркомпаній. Наприклад, багато дізнаються інформацію про тури і готелях на сайтах туроператорів. Клієнт вибирає бажаний курорт, орієнтуючись на ціну, але коли приходить в офіс туркомпанії вже для безпосереднього замовлення путівок - йому ввічливо повідомляють, що інформація на сайті застаріла або це була акція, яка буквально вчора закінчилася.
У результаті клієнтові нав'язують інший тур і, звичайно ж, за вищою ціною. А ось ще один поширений трюк. У рекламі найчастіше намагаються ввести клієнта в оману, розміщуючи в буклетах гарні фото готельних номерів і пляжів. На практиці може виявитися, що зображуване стосувалося лише vip-номерів, а вам доведеться прожити абсолютно в інших умовах.
5. Страхування.
Звичайно поїхавши на відпочинок застрахуватися не завадить. Але знову ж таки варто уважно читати кожну строчку документа. Інакше можуть не зійтися значення скільки ви платите і за що ви платите. Є такі фірми які роблять цікаву страховку - поки все нормально вона є, а як треба її як би немає. За цим варто вибирати перевірену фірму, краще заздалегідь запитати у знайомих, або пошукати в інтернеті конкретну фірму.