Туризм у фільмах жахів



По-третє, вчинки людей, які опинилися в складній життєвій ситуації спрямовані на пошук виходу з кризи. Герої фільму, навпаки, своє становище тільки посилюють, йдучи на поводу у бразильського Децла. І навіть ніхто з туристів не пораскінул мізками, що він може бути одним із зграї-лійки, яка спёрла у них багаж. Ну, невже сценаристу не можна було оживити всю цю муть якою-небудь цікавою історією і дати глядачеві можливість не передбачати сюжет? Ні, пішли второваною доріжкою.

По-четверте, мене не просто не вразила гра акторів, мене від неї відверто вивертає. Давайте поставимо себе на їхнє місце. Уявіть, у вас вкрали багаж, всі гроші, паспорти і що ви будете робити? Правильно! Веселитися, як це роблять наші персонажі на екрані фільму: у воді купаються, займаються любов'ю, була б травичка, я впевнений, влаштували б растаманські вечора на березі водоспаду. Немає ніякого гнітючого відчуття безнадія і відчаю, що має бути в кожному поважаючому себе фільмі жахів. Ось у «Поворот не туди» (Wrong Turn, 2003) я таке відчував нарівні з щирою грою акторів, тут же цього немає.

Якщо конкретизувати акторів, які дійсно сподобалися, то я б виділив лише другорядну роль брутального індіанця-бразильця з хоч і кам'яним виразом обличчя, але зате з яким убивчим поглядом. В іншому, красиві тіла - так, красиві обличчя - так, але ми не на парад моделей дивимося, а на якісне кіно, яке вийшло в широкий прокат!

По-п'яте, а де невід'ємний компонент всякого ужастика - атмосферна музика, щоб мурашки бігали не перестаючи? Хаслінгер облажався. Нібито на світі тварин дивишся, їй богу. Ніякого аудіо «захоплення» тут немає.

На закуску залишив ложку меду. На мій погляд, все не так вже й погано. Правда правда. Спасибі операторам за чуда види природи: наприклад, підводні гроти виглядають просто дивовижно. Творці в цілому непогано відтворили побут бразильців, вклавши в картину як яскраві, так і зовсім неприємні тони цієї величезної країни. Сподобалася піднята тема - незаконна трансплантологія (спасибі, що на цей раз творці позбавили нас від мутантів-вбивць, некромантов канібалів і т. П., А то вже набридло). Режисером ця блискуча і актуальна на сьогодні ідея, про пересадку органів, реалізована дуже і дуже слабко.

Резюмую. При всій дебільності сценарію і фальшивості більшості акторів можна глянути кіно разок. Все ж є в цій темній палітрі пара світлих плям.

пряме посилання

Корисна рецензія?
спойлер?
Так / ні
40/21

7 червня 2009 | 23:28

d13mon

рецензії (158) оцінки друзі фільми зірки

Нічого особистого тільки бізнес.

Світ повний нерівності: одні змушені вмирати у злиднях і не мають навіть одного шансу на виживання, а інші можуть купити собі в якомусь сенсі навіть друге життя. Єдина проблема - це життя треба у когось забрати, але ... за великі гроші можливо все. Фільм під назвою «Туристас», незважаючи на жанрову приналежність, містить одразу кілька цікавих думок, що стоять осмислення. Група американських туристів їде до Бразилії, щоб дешево відпочити, дешево побухати, хтось недорого потрахаться, загалом за пару сотень баксів покористуватися країною третього світу. Так було завжди - розвинені країни по повній юзалі бідніших сусідів, причому представники перших частенько вели себе не кращим чином, користуючись своїм привілейованим становищем. Але рано чи пізно терпіння місцевих жителів може лопнути, та й платити за всі послуги теж треба не парою брязкіток і пляшкою «зеленого змія». Друга гарна думка - розвинуті капіталістичні країни і їх громадяни одного починають страждати від жорстких ринкових відносин і дикого капіталізму, який самі ж і ввели в такі країни як Бразилія. Але, втім, досить про політику.

Фільм на початку розвивається за законами жанру - весела молодь знайомиться і безтурботно розважається (до речі, бразильська party і зав'язка в цілому виглядає досить природно і не надумано), не помічаючи розставлених мереж місцевих двоногих хижаків, які, як відомо, найнебезпечніші. Далі класичний похмурий будинок в глушині, що наводить на аналогії з «Техаської різаниною» і ще парою десятків хорроров, але на цьому схожість закінчується, тому що «Туристас» - це не «різанина по-бразильськи», та й ужастиком його можна назвати лише умовно. Фільм Джона Стокуелла - це просто боротьба за життя як вона є, без дурного прямування канонами жанру, використання всяких примітивних «Бу» та інших дешевих операторських і звукових прийомів. Саме реалістичністю, простотою і природністю сюжетних рішень підкуповує фільм, що природно може не сподобатися шанувальникам класичних трилерів / жахів, які очікують розважального та кривавого замісу, тупий біганини по будинку і джунглях і чогось ще начебто невбиваних лиходіїв. Усього цього тут немає. Зате є прекрасна природа і відмінно вибрані місця для зйомок, захоплюючі і гострі підводні сцени, що місцями досить близько наближає картину до «Санктум». Всі герої напрочуд адекватні, і, що досить рідко буває в хоррорах, зовсім не викликають роздратування. Не обійшлося і без кривавих епізодів, причому знято на рівні, жорстко і натуралістично, тому подивитися є на що і з цього ракурсу. Але головне, фільм напружений, тут є сюжет і чітка ідея, яка витримана до фіналу. Нарешті, стрічка попереджає: «У дешевого відпочинку може бути зворотна сторона, тому відпочивайте добре, але будьте обережні».

пряме посилання
+ Коментар

Корисна рецензія?
спойлер?
Так / ні
13/0

28 березня 2013 | 2:54

Max Cady

рецензії (395) оцінки друзі фільми зірки

Все починається з коротенькою, але внятненькой сцени, ясно дає зрозуміти, що ми будемо дивитися не що-небудь, а фільм жахів, а далі ... отримаєте «Хостел»! Ось вам все та ж весела «пригодницька» поїздка в химерні краю, ті ж жарти і веселощі в стилі молодіжних комедій. Хоча і саме творіння Елі Рота також слід було класичним «жахливим» прийомам. Не обов'язково ж їхати як в «Холмах» і «Резне» кудись і раптом випадково «повернути не туди». Цілком можна, як в незабутньої «П'ятниці» цілеспрямовано відправитися відпочити в прикольне містечко, а опинитися в підсумку, самі знаєте де ...

От і «Туристас» з Європи та Америки спочатку розслабилися по повній (релакс в стилі іншого «пляжного трилера» Джона Стокуелла «Ласкаво просимо в рай»), а потім познайомилися з місцевим великим лікарем з підходящому ім'ям Замора і його асистентами. І причому це не якийсь там тупий недорозвинений маньячіна, у нього є благородна МЕТА. А заради неї цілком можна пожертвувати таким марними «марнотратниками життя», як «Туристас».

Повторюся, загалом і в цілому стрічку цілком можна назвати «полегшеним» варіантом «Хостела», причому як по «кровищи», так і, на жаль, за рівнем постановки. Сцен жорстокого насильства тут набагато менше, але ті, що є - однозначно не для слабкодухих.

Розчаровує «нерівність» і свого роду «недоробленості» картини. Якщо Елі Рот зняв справжній фільм жахів, то його колега по цеху поставив слабкий симбіоз «пляжного відпочинку» кривавого слешер і уроків підводного плавання. Виглядає красиво, але в контексті «трилера» вкрай погано працює.

Але підсумкове враження все ж цілком непогане за запальний молодіжний «расколбас», за красиві жіночі фігури в міні-бікіні і за нечисленну, але все-таки вражаючу «м'ясорубку».



Один момент може змінити все.

Давно хотіла подивитися цей фільм через те, що критики відносять його до жанру «трилер» і «жахи». Хотілося гострих відчуттів, попсувати собі нерви, переживаючи за героїв, побачити дійсно щось таке - опис фільму вже дуже привабливу! «Туристи з Америки приїжджають до Бразилії на відпочинок і стають жертвами кривавих експериментів засекреченої військової групи ...»

Але ... що ми змушені спостерігати півтори години:

Дійсно, початок було привабливим і багатообіцяючим - пару туристів приїхали до Бразилії, їхній автобус зазнав аварії, потім їх пограбували на пляжі, вони зовсім одні в джунглях і все інше. Хороша зав'язка дій, що охоплює перші півгодини, додатково, гарна бразильська екзотична природа, приголомшливі види і передчуття чогось дійсно лякаючого.

Але потім сюжетна лінія перетворюється на щось зім'ятою, неодноразово пережоване режисерами, безразборчіво і що найсумніше - абсолютно не хвилює, не лякає: герої фільму потрапляють в дивний будинок, звідки їх вже відвозять незнайомі люди з метою розчленувати на органи.

«Ви користуєтеся нашим бразильським золотом, бразильськими жінками повіями. ви приїжджаєте до нас відпочивати - тепер і ваша черга нам заплатити »- каже хірург, розкриваючи живу дівчину, одну з туристок, з метою добути її органи.

У цей час всі її друзі зламують клітку, де їх тримали і тікають. У той же час хвилин 10 показують тільки те, як цієї бідній дівчині дістають нирки, а вона при цьому говорить «Не треба, я хочу додому!». Так, непогані анатомічні подробиці, але те що відбувається далі - повний абсурд: хірург разом з іншими людьми тікає шукати втікачів.

Після цього показана півгодинна погоня, без розбору хто там і за ким женеться, яка в результаті заходить в підводні печери - і навіть там туристи продовжують тікати, вірніше, вже спливати від своїх мучителів.

У результаті вийшла якась невиразна жалюгідна пародія на хоррор, трилер і детектив, з купою розбіжностей, непотрібних дій, інших дурниць - і головне, фільм абсолютно не лякає. нічим.

Але за оригінальну ідею і красиві бразильські види він заслуговує 2 бали.

І так, якщо хочете справжній страшний трилер - подивіться тоді «Колекціонера», «Пилу» або «Хостел» - ось це насправді коштує перегляду!


Дуже нагадує мені фільм «Зграя», особливо в тому, що з мінімального бюджету витягли на максимум своїх можливостей.





































Похожие страницы