Популярність поняття selfie серед туристів зростає


Приблизно 5,4 мільйона британських туристів протягом року підтвердили популярність поняття selfie, завантаживши власні фотографії в соціальні мережі протягом перших 10 хвилин після прибуття до місця відпочинку, повідомляє The Telegraph з посиланням на дані порталу Hotels.com.

Selfie було визнано словом 2013 року по версії Оксфордського словника. Цей неологізм позначає фотознімок самого себе, зроблений на смартфон або веб-камеру і завантажений в соціальну мережу. Редактори словника, досліджуючи з'являються в інтернеті тексти і повідомлення, встановили, що за рік частота вживання слова selfie в англійській мові збільшилася на 17 тисяч відсотків.
Опитування, проведене серед британських мандрівників, також показав, що приблизно 25% туристів завантажують в соцмережі свої зображення протягом години, хоча більшість користувачів вважають за краще спочатку озирнутися на новому місці протягом трьох годин, перш ніж ілюструвати свої враження заради друзів і родичів.
Серед найпопулярніших фонових тим при зйомці на мобільні гаджети лідирують: "вид з вікна готелю", "моя ліжко" і "навколишні краєвиди", такі як пляж або басейн. Найбільш публікуються в мережах стали фотографії на теми: "я в окулярах", "я в купальнику" і "я в ліжку".
Приблизно третина респондентів викладають знімки виключно з власним зображенням на пляжі, в басейні, на вечірці, на коктейлі. При цьому особливою популярністю користуються картинки в стилі duckface - з підібраними або "надутими" прямо в камеру губами.
Примітно, що 72% учасників опитування для передачі вражень "по системі selfie" користуються Facebook, а не іншими соцмережами.

Похожие страницы