Що приховують авіакомпанії від пасажирів

Пасажирам, за рахунок яких існують авіакомпанії, часом не розголошуються багато речей, які безпосередньо стосуються їх здоров'я та безпеки. Про що ж замовчують всі авіакомпанії світу?
1. "Наші ваги на стійці реєстрації частенько брешуть"
На жаль це так. І коли вага багажу де факто знаходиться в межах, які гарантують безкоштовне перевезення, ваги на реєстрації нерідко показують перевищення. Ця безневинна хитрість обіцяє чималі вигоди будь-якої авіакомпанії, оскільки вартість кожного кілограма переваги дуже значна. Переплата за велику валізу речей на міжнародному рейсі може становити до $ 300.
Випадки, коли ваги "помиляються" на користь пасажирів також бувають, але чомусь рідше. За даними зарубіжних товариств із захисту прав споживачів, які проводили незалежні дослідження в аеропортах Європи і США, близько 15% ваг в будь-якому аеропорту неоткалібровани.
2. "Повітря в наших літаках може викликати у вас хвороби"
Як відомо, повітря в салоні літака сухішою, і це впливає на стан дихальних шляхів і шкіри, особливо під час довгих перельотів. Але мало хто з пасажирів знає, що повітряна суміш, що циркулює в салоні, нерідко містить хімічні домішки машинних олій, гідравлічних рідин і інших елементів. Ці домішки здатні викликати гострі алергічні реакції, подразнення очей, головний біль і запаморочення. У деяких випадках пасажири можуть відчувати озноб і інші симптоми, що нагадують застуду.
Медики називають хворобливий стан пасажирів після перельоту аеротоксіческім синдромом, хоча в списку офіційних захворювань ви його не знайдете. Рішення цієї проблеми поки не існує, оскільки навіть найсучасніші лайнери не здатні гарантувати пасажирам чисте повітря в салоні.
3. "Ми не попередимо вас про небезпеку"
Згідно з прийнятими стандартами авіакомпанія сама вирішує, повідомляти їй пасажирам про надзвичайні ситуації. Наприклад, про відмову двигуна і інших ситуаціях, від яких залежить життя всіх пасажирів літака. Це робиться для того, щоб уникнути паніки на борту. Особливо до того моменту, поки екіпаж літака не спробує виправити ситуацію всіма доступними йому методами.
У деяких випадках, особливо коли ситуація вирішилася благополучно, цей крок був виправданий. Наприклад, відомий випадок, коли під час трансатлантичного польоту пілот помер прямо за штурвалом. Управління прийняв на себе другий пілот, екіпаж літака нічим не видав свого хвилювання. Але, коли з авіалайнером відбуваються технічні проблеми, очевидні всім пасажирам, їх замовчування здатне викликати ще більшу паніку в салоні літака. Що б не сталося, під час польоту ви в будь-якому випадку будете позбавлені права знати правду про те, що відбувається на борту.
4. "Наші літаки - старі руїни"
Поширена думка про те, що застарілий авіапарк - проблема, характерна тільки для російських авіаліній. На цій підставі багато пасажирів беззастережно віддають перевагу закордонні авіарейси. Насправді, старі літаки - загальний бич практично всіх авіакомпаній світу. Наприклад, середній вік літаків американських авіакомпаній становить близько 15 років. Європейські літаки також немолоді. Виняток на загальному тлі становлять хіба що лідери щорічних авіарейтінгов - "Emirates" - із середнім терміном служби лайнерів в 5 років. А також "Сінгапурські авіалінії", чиї літаки літають в середньому по 6 років.
Що цікаво, авіапарки самих бюджетних компаній світу часто набагато сучасніше і надійніше, ніж можна було б очікувати. Наприклад, вік боїнгів Ryanair становить близько 6-7 років.
5. "Наш персонал вимотаний до межі"
Льотні екіпажі переважної більшості авіакомпаній світу не мають умов для достатнього відпочинку після перельотів і зміни часових поясів. В результаті кожен наступний політ пілоти, стюардеси і інший персонал починають, будучи не в кращій формі.
Офіційні робочі графіки персоналу виглядають не так вже й погано, теоретично, залишаючи достатньо часу для відпочинку. Але на практиці затримки авіарейсів, неузгоджене дію служб в аеропортах і багато інших чинників легко змінюють ці графіки в гіршу сторону. В результаті, під час рейсу пасажирів, як правило, щастить невиспаний пілот і обслуговують виснаженим стюардеси. Втома персоналу визнана основним фактором виникнення авіакатастроф.
Описані проблеми не є єдиними для авіакомпаній, але вони і не з'явилися тільки останнім часом. Навпаки, з початку 2000-х років у світовій авіаіндустрії було зроблено багато для підвищення рівня безпеки та комфорту пасажирів.
Варто зауважити, що авіатранспорт і раніше залишається найбезпечнішим для подорожей. Статистика пригод в повітрі доводить, що політ літаком в 12 разів безпечніше поїздки на поїзді, і в 60 разів безпечніше автомобільного транспорту. Замовчуючи про багатьох складнощі, авіакомпанії світу виконують пасажирські перевезення на висоті, у всіх сенсах цього слова.

Похожие страницы