Готель від "Метрополь" на Лазурному березі

ГК "Метрополь" купила бутик-готель категорії "чотири зірки люкс" Auberge de la Vignette Haute на Лазурному березі в 15 кілометрах від Канн, повідомляє "Комерсант". За інформацією видання, угода завершена в травні. Сума угоди не розкривається, аналітики припускають, що вартість об'єкта могла скласти близько 19 мільйонів євро.
З джерела в "Метрополі" відомо, що ГК має намір піддати готель масштабній реконструкції, яка передбачає будівництво SPA-салону, конференц-залу та тенісних кортів. Номерний фонд готелю буде збільшений з 19 до 59 номерів. Роботи почнуться найближчим часом. Для реконструкції компанія має намір залучити стороннє фінансування.
Готель Auberge de la Vignette Haute був побудований в 1986 році на місці однойменного ресторану, що належав вихідцю з Росії Сержу Грібоф. Вартість проживання в кожному з працюючих зараз 19 номерів складає 130-280 євро на добу. У готелі є три ресторани, басейн, кегельбан.
Після завершення реконструкції готель відкриється під брендом Putnik De Luxe, і стане одним з об'єктів мережі, яку "Метрополь" має намір розвивати на Лазурному березі. Через дочірню структуру "Метрополь" володіє сербською турфірмою "Подорожній", у власності якої знаходяться острів Святого Марко в Адріатичному морі біля узбережжя Чорногорії площею 30 гектарів і більше десяти готелів на території колишньої Югославії.
В даний час обсяг номерного фонду мережі "Подорожній" складає 500 номерів, однак його планується подвоїти за рахунок реконструкції наявних площ. Інвестиції в цей проект оцінюються в 25 мільйонів євро. До управління готельною мережею компанія планує залучити оператора світового рівня.
Розвиток готельного бізнесу в Європі - практично традиційне вкладення коштів для російських компаній. Європейські проекти є у "Азимут мережа готелів", "Інтеко-агро", "Гост готель менеджмент" ( "Базел"). Крім того, Лазурний берег понад сто років залишається найбільш затребуваним курортом Європи і така інвестиція швидко окупиться при всіх коливаннях ринку. За розрахунками віце-президента Федерації рестораторів і готельєрів Вадима Прасова, номерний фонд бутик-готелів "Метрополя", доведений до тисячі номерів, може коштувати через п'ять-шість років 500 мільйонів євро.

Похожие страницы